13 november 2010

Snö

Vart tar dagarna vägen egentligen?
Tyckte jag skrev här i förgår men det gjorde jag visst inte för det var i Söndags!
Veckan har gått riktigt fort och jag hänger bara på:)

Ja vad har hänt..
Det kom ju en massa snö så det har självklart blivit lek i det
(stackars mej som inte köpt termobyxor än)
Men jag får skylla mej själv när man slänger sej i snön med leggins
Blött & kallt var det iallfall så testa inte det!

Vi har bakat pepparkakor & lyssnat på julmusik!
Träffat en massa vänner & umgåts med familjerna!

Idag kommer min syster hem så det blir en helg med min familj!
Alltid lika kul när hon kommer..synd bara att det inte var oftare

Igår "råkade" jag komma in på http://villervalla.se igen
Var nog 3 veckor sedan jag var där sist:)
Och dom hade fått in så mycket fint
Bland annat påslakansett som dom inte haft innan..
Så jag beställde lite såklart! *längtar till måndag*
Nova kommer bli så glad..hon tycker det är roligt att få kläder
Hon hoppar och skrattar och vill testa dom på en gång
Är det normalt?
haha jag minns när jag var liten så tyckte jag det var skittråkigt att få kläder
Men hon blir inte lika glad för vilka kläder som helst..
Antingen ska det vara Hello Kitty eller Villervalla..
Eller Kittuu & Villavilla som hon säger

Nu får det bli en dusch och sen fixa iordning lite innan vi sticker..

Glöm inte pappas dag på söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar