23 april 2010


Tänkte förnya mej lite o byta blogg. Är så less på den andra.
Kanske ska ta o försöka hinna skriva lite också.
Men det är inte så lätt när man är 2 barns morsa med många bollar i luften. Det är mycket som händer nu!
Min lilla prinsessa fyller 2 år om en vecka. 2 ÅR kan ni fatta det. Jag tycker det var igår som hon låg i min famn o sov som Isac gör nu. Tiden går fort..
Min lilla prins är redan 1 månad & fem dagar. Han växer så det knakar.
Han hargått upp över ett kilo o växt 5 cm sen han föddes.
O ett riktigt litet matvrak är han=)
Han är så go o snäll. Skriker o gnäller nästan aldrig. Han är enkel helt enkelt haha
Jag får ta o skriva mer någon annan dag.
Uppdatera er lite om vad som hänt och ska hända. Som sagt det är mycket på gång nu=)

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar