10 juni 2010

Shopping

Ja visst är jag duktig på att uppdatera "not"
Men det är mycket i min hjärna nu, jag hinner inte riktigt med=)
Veckan som vart har vart lugn.
Har träffat lite vänner, lekt o myst med barnen och sånt
(nova har vart hemma hela veckan för det går vattenkoppor på dagis)
Vill inte att dom ska få det nu och särskilt inte Isac.

Idag har jag vart i eksjö och träffat Ewa o Emma och shoppat lite.
Var på family house först men där hittade jag bara ett par shorts till mej och strumpor till mej och barnen.
Sen var vi på Kids (en barnaffär som har massa fint)
Där köpte jag Ett örngott till Novas säng som det står Sov Gott Älskling på från Lundmyr Of Sweden och Isac fick två nappar som det står Gullunge & Pytteliten på=)

Efter det åkte jag o min underbaring o våra vackra barn till Babyproffsen i Vetlanda.
Vi skulle köpa en ny babysitter till Isac.
En sån med massa leksaker på som gungar & vibbrerar.
Men dom hade ingen inne, så vi får ta det i Jönköping imorgon.

Istället hittade vi massa annat kul:
Ett jättecoolt bäddsett till Isacs säng som är limegrönt och hawaimönster på
Två snuttefiltar med Pingu
En Pingu skallra/bitring
Mobil med Pingu
Och en Hallo Kitty hoppboll till Nova

Imorgon ska vi till EM och köpa bordet & stolarna och lite annat fint
(eller förhoppningsvis får vi det hemkört)
Sedan blir det en sväng till Ikea & Babyproffsen & Första klass
Så vi får väl se vad vi kommer hem med då=)
Men sen ska jag lugna mej en vecka för nästa lördag blir det Ullared med mamma & syrran o Isac såklart=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar