24 augusti 2010

I love my Kids

Nu var det ju ett bra tag sedan jag skrev och det har hänt väldigt mycket.
Troligtvis så mycket så att jag inte har varken tid eller minne att skriva allt.
Men jag ska försöka uppdatera här lite oftare nu framåt hösten
Blir ju lite lugnare då=)

Vi har vart på Öland iallfall en vecka och det var så skönt & mysigt.
Längtar tillbaka jättemycket.
Jag hittade en affär i Borgholm som sålde Villervalla kläder så jag gick ju loss lite där oxå!
Nova fick ett par villervalla jeans & Isac fick en sparkdräkt av min syster.
Så snällt=)
Sen köpte jag lite annat, bodys, vantar, mössor o scarfar.
Jag har verkligen blivit som besatt av Villervalla.
Jag bara älskar deras kläder.
Dom är så roliga och färgglada.
Och imorgon kommer det komma ännu mera Villervalla kläder för jag klickade hem lite från deras hemsida igår=)
Två tröjor och en kjol till Nova och en sparkdräkt och två bodys till Isac.

På lördag ska vi ha dop för Isac så det blir lite mycket denna veckan.
Måste fixa en massa till det så mer uppdatering kommer nog nästa vecka.

Men det roligaste som hänt är nog att vi köpt ny bil *äntligen*
Och jag bara älskar den...
Den är så grymt skön & köra och den är ju inte slö precis=)
En Skoda Octavia RS - en sportkombi eller familjeracer som Ricky säger!
Den är precis så som vi ville ha.
Vi måste ju ha en kombi eftersom vi har barn men vi ville ju ha en sportbil oxå. Perfekt=)
Ska slänga upp en bild på den i nästa inlägg!

Nu måste jag kila puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar