16 september 2010

Jajemen

När man är trött & seg är det inte mycket som slår att lägga sej i en
nybäddad härlig säng nyduschad
Allt känns så rent och frächt..o det ska jag göra snart *smile*
Efter få timmars sömn inatt har jag att ta igen
Så imorgon blir det sovmorgon
(den som ringer och väcker mej kommer få dubbelt igen)

Idag var det dagis för Novi. Tidigt också..redan vid 9 var hon där
Det var bollibompa stund idag, så dom skulle sjunga o leka
O det kan hon ju inte missa min lilla stjärna
Jag & Icha åkte upp till mammsen en sväng och fick god middag
Sedan körde jag henne till tandläkaren innan jag skulle hämta Nova
Sen hem en sväng för att ge lillfisen mat o mysa lite innan det var dax att åka ner till stan
O mina små älsklingar blev bortskämda igen av sin mormor & morfar
Nova fick ett jättefint regnställ (rosa & brunt med bamse)
Isac fick en urgullig overall som han ser ut som en liten björn i & en tuff skjorta
Sen blev det in en sväng på konsum och handla lite gott!
Dagen imorgon är inte riktigt bestämd än, men storhandling är iallfall på listan *blä*
Sen tror jag att jag ska prova på att göra en tårta.
Blir den fin lägger jag upp den, annars låter jag nog bli:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar