5 november 2010

Friday...

Fredag oh härliga fredag!
Det betyder sovmorgon imorgon!!
Och jag ska sova hur länge som helst för jag är så grymt trött!

Nova har blivit jätte morgonpigg..
hon ska gå upp när Ricky åker till jobbet *galen*
Isac tack och lov sover längre,
så man kan sätta på en film och somna om igen
Men Nova ska alltid kolla på Tingeling! JÄMT
Och det är ett tillfälle i filmen som det kommer ett gäng råttor
vilket hon tycker är både läskigt och roligt..
Så då ligger man och halvslumrar i sängen jämte henne och helt plötsligt skriker hon:
- Mamma!!! Råttaaaa och flyger på mej
Så då är man klarvaken igen!!

Men men..jag har ju haft sovmorgon i två och ett halvt år med henne,
så jag får väl ta denna smällen!

Igår var vi inne i eksjö typ hela dagen och
träffade svärmor som ligger på sjukhuset *stackarn*
Hon var med om en olycka i förgår där hon cyklade rakt in i en gubbj*vel
som inte borde få köra bil!
Hon fick operera sin arm och den blir nog aldrig riktigt bra igen:(
Tycker så synd om henne!
Det enda positiva i detta är att vi får träffa henne
lite mera nu när hon är sjukskriven!

Igår kom kläderna och skorna som jag beställde *lycka*
Vet inte om jag skrev det här, men jag köpte ett par uggs till Nova..
Så nu har vi likadana skor..häftigt va:)
Och massa andra kläder då..mest Hello Kitty kläder till Nova
för hon blir ju som galen bara man nämner Kitty ibland!

Nu ska jag skriva en inköpslista och dricka upp mitt kaffe
Ha en härlig dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar