22 december 2010

Snart..snart..snart

Nu ä det riktigt nära..bara 24 timmar & 45 minuter kvar
Sen är det Julafton!!
Och jag är som ett litet barn igen..
Fast till skillnad från när jag var liten så är jag inte pirrig
för mina egna julklappar utan att äntligen få se ungarnas glada
ansikten när dom får öppna sina julklappar!

Nova har ju redan tjuvstartat och öppnat en..
Hon råkade hitta min gömma och blev helt galen och
så tittade hon på mej med "hundvalpsblicken"
och då fick hon öppna en!
Men vad gör det, hon kommer få så många på julafton ändå!

Idag kom min underbara pappa upp med en låda full med julmums
Det var massa godis, frukt, kakor, ostbågar, kaffe, julskinka,prinskorv,
köttbullar, olika sallader, kex, ost, revben, glögg, julmust, grytlappar
och två jättefina jultomtar!
Har säkert glömt något! Men shit va glada vi blev!
Dom är så j*klans underbara mina föräldrar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar