11 december 2010

Utmaning

Har fått en utmaning där jag ska skriva 10 saker som folk inte vet om mej?
Hrm det lär blir svårt att komma på nått som ingen vet..men jag försöker:)

1: Jag är pedant. Alltså riktigt pedantisk med vissa saker
Jag mår dåligt om det är stökigt omkring mej
(hemma, inte hos andra för där bryr jag mej inte)

2: Jag har inte vart hos tandläkaren sen jag var 19 (hatar tandläkare)

3: Jag är rädd för ballonger. Smäller dom skriker jag som en stucken gris

4: Jag har nått tvångsbeteende när det gäller skötbordet
(lådan med blöjor måste vara full och allt ska vara på sin plats)

5: Jag måste alltid säga godnatt sist när vi lagt oss

6: Jag tror på gud (till en viss del)

7: Jag har grymt svårt att bli kär & har bara vart det 2 gånger i mitt liv

8: Mina förebilder (både i kärlek & som förälder) är mina föräldrar

9: Jag kan inte sitta still när jag pratar i telefon (jag går alltid runt)

10: Om 5 år är jag barnläkare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar