19 januari 2011

Mitt i farten

Det känns i kroppen när man håller igång från morgon till kväll!
Tänkte på det för en stund sen..
Från och med att jag går upp tills jag går och
lägger mej är det full rulle hela tiden!
Det är inte många minuter per dag då jag faktiskt sitter ner!
Men för sjutton man kan faktiskt vila när man blir gammal

Imorgon ska jag tvätta och storstäda..
Sedan blir det en välförtjänt middag på stan med Emma
Ska bli så kul, för det var evigheter sen vi sågs nu
Måste tjöta lite skit & umgås
Mamma & pappa passar ungarna så länge..
Är ju lite lättare om man inte måste passa upp på dom hela tiden
Man blir ju inte lika social då

På Fredag blir det middag på stan igen..
Fast med jossan possan och våra fyra ungar
Lär ju inte gå in i några affärer med ömtåliga saker, då lär vi bli fattiga

Nu ska jag ta o lägga mina söta underbara kidz
Sen ska jag grilla lite revben och mysa med min stora älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar