26 januari 2011

Onsdag

Nu är allt som vanligt igen!
Nova är tillbaka på dagis och R har börjat jobba igen

Igår blev det ingen bloggande för jag hade fullt upp med
att ta hand om min lille prins som fick krupp igen
Uch, det är så hemskt!
Man känner sej så hjälplös,
men sen så vet man att om man inte gjort allt som man gjort
så hade det kunnat gå illa!

Men idag är han mycket piggare,
springer runt och busar och skrattar som vanligt!
Han är sej själv igen och det känns underbart!
Han låter bara lite när han hostar,
men det försvinner nog snart det också!
Tack min underbara mamma för att du var här igår
och hjälpte mej med ungarna!
Det var verligen guld värt!
Jag hade sovt typ en timme på natten och
Nova var jätteledsen på mej för att jag inte hade tid att leka
Hon förstod inte alls varför jag var tvungen att bära
runt på Isac hela tiden stackarn:(

Nu kommer snart Emma hit
och då blir det lite middag och tjöt!
Hon har inte träffat Isac på ett tag så hon lär nog bli förvånad
Sist kröp han runt och nu springer han:)

1 kommentar:

  1. kul det var o ses baaaaaby. tråkigt att det är så sällan bara! :*

    SvaraRadera