18 januari 2011

Skönt!!

Min älskling fick följa med hem igen!
Det blev aldrig något röntgen, vilket är skitdåligt tycker jag!
Men dom lyssnade och knackade lite
och sjukskrev han veckan ut!
Sen ska han tillbaka på måndag för en röntgen
så får dom de vad dom gör med han då
Det verkar som det inte gör lika ont längre iallfall,
men man vet ju inte
Han är ju fortfarande "handikappad"
Han kan ju inte göra så mycket..
Det gör ont när han går och ligger på vissa sätt
och när han böjer sej ner!
Får bara hoppas han blir frisk snart..
Jag vill ha tillbaka min spralliga Ricky!

Idag ska jag, barnen och mamma/mormor ner till stan för lite shopping!
Nova ska få en ny overall och någon leksak tänkte jag!
Hon säger att hon vill ha en bil som kan köra i taket?
Hm undra vart man hittar en sån!
Får väl se om Isac har ro att sitta i vagnen..
Hemma har han knappt tid att sitta still alls för han ska bara gå hela tiden!
Han gör det ju inte försiktigt heller,
utan han kutar fram min underbara unge

Nej nu blir det att fixa det sista innan vi ska iväg!
Ha en härlig dag!

2 kommentarer:

  1. ja men en sån bil som kan köra i taket tror jag fanns på willys. femton kronor bara, ett sånt kap!

    SvaraRadera