20 januari 2011

Snart får jag sova

Det går inte att förklara hur trött jag är idag!
Känns som om jag sprungit maraton i kroppen
Skönt att dagen snart är slut så jag får sova:)

Mötte upp Emma på stan innan
Vi gick till Harmony och åt Oxfile´planka
Den var helt okej..
men utan att skryta så gör jag den faktiskt godare
Sedan tog vi en sväng på stan.
Och jag hittade äntligen ett nagellack jag letat efter
Sen blev det hem för att städa, så nu är det rent och fint här igen
En stund till iallfall..

Har hunnit med och storhandla idag med
Och jag tog med min duktiga lilla medhjälpare
Hon bara älskar att handla..
blir ju lite mer än det som står på listan bara
Men det är ju helt okej!
Hon är så duktig och snäll..
Och hon älskar att springa iväg och
hämta saker som jag säger till henne att hämta!
Sen ser man henne hämta den saken och
så vips slinker en till sak med i vagnen

Nu ska jag mysa lite med goingarna framför en film innan läggdags!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar