15 februari 2011

Äntligen kväll!!

Alltså nu är jag trött!

Har hunnit med en hel del idag
Först till badhuset med prinsessan
Vilket var superkul
Dom hade ändrat om en hel del sen jag var där sist
vilket var typ 6-7 år sedan
Vi lekte och busade och myste i bubbelpoolen
Så dit blir det fler gånger
Tack Johanna för att du passade min lilla prins
Det är skönt att få lite egentid med den ena ibland
Och bara få pyssla om en!
Men det dumma är att man saknar den andra så mycket!

Jag har också hunnit med att storstäda hela lyan och lagat middag
3 gånger!! gahhh blir galen på Nova när inget duger
Först gjorde jag en köttgryta, men den dög inte,
sen gjorde jag pasta men det dög inte heller
Nu sist gjorde jag kycklingfile´, pommes och bearnaisesås
Det dög väl lite bättre..men hon äter ju som en fågelunge
Förutom mackor då..det kan hon äta busen!

Nu ska jag springa ner och slänga i några maskiner tvätt
Sen ska jag klicka hem lite kläder från Nova Star till kidzen
Dom har ju fått in massa nyss och det klias i fingrarna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar