23 februari 2011

Heaven!

Tänkte leka med kidzen nu efter lunchen
Men jag fick inte vara med
Dom sprang in på rummet och Nova sa:
Nä inte mamma, bara Nova & Icha
Och så smällde dom igen dörren
Schysst va?:)
Va sjutton ska jag göra då? Disken har jag redan fixat
Fick till och med hjälp med den av båda ungarna
Väluppfostrade redan nu *harkel*
Nova fick välja själv vad hon ville ha till lunch
O självklart blev det pasta & korv
Båda ungarna käkade upp sitt så jag ska inte klaga
Men jag tycker inte det är någon bra lunch
Själv gjorde jag världens enklaste lunch & skitgott blev det
Jag stekte bacon,zucchini,haloumi,paprika & purjolök
Sen blandade jag i creme fraiche, vitlök,basilika & svartpeppar
Smidigt:)
Nä nu kommer Johanna om en stund så jag ska fixa iordning mej lite
Ska springa upp till hultetskolan och hämta mina
krukor som jag köpte av en tjej på Nässjöloppisen
Jag är inget stort fan av begagnade grejer egentligen,
men de flesta saker på den sidan är faktiskt riktigt vetiga
Däremot kommer jag aldrig köpa något i textil begagnat
Nässjöloppisen är en sida på facebook som en tjej startat om ni
inte visste det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar