12 februari 2011

Underbara Lördag

Sitter nermyst i soffan och njuter av mitt lördagsgodis
Ja..du läste rätt! Godis
Nu för tiden får jag äta godis på helgerna för jag är inte fet längre
Eller jag har väl 1 kilo kvar tills jag är helt nöjd
Men det går ju smidigt:)

Prinsessan sitter och kollar film på Richards dator,
prinsen sover i sin säng och Ricky är och fikar med en kompis

Idag har vi vart och handlat hela familjen..
Det är mys att göra det på lördagar

Igår va jag & Jossan i Jönköping
typ hela dagen och shoppade!
Jag fick tag på en massa fint!
Allt från heminredning till kläder & leksaker till barnen
Så jag har väl egentligen shoppat klart för denna månaden..
Hrm ja det är väl troligt haha

Nu ska jag gå och förbereda middagen lite
Ikväll blir det något riktigt gott
Inbakad oxfile´, med hemmagjorda klyftpotatis,
sallad & bearnaisesås & vitlökssås
Sen blir det godis och filmmys ikväll!
En riktigt härlig lördag med andra ord:)

1 kommentar:

  1. vad duktig du e, ja har typ 20 kg kvar. ha ha ha det lär jag ju aldrig uppnå.
    man måste nog ha helgen att få unna sig lite annars tröttnar man

    SvaraRadera