2 mars 2011

Onsdag

Funderar på när allt det här ska sluta..
Richard är lite bättre nu iallfall och Isac verkar på gång att bli det också
Tills nästa gång då eller!? Stackarn
Inatt vaknade prinsessan och var helt förtvivlad
Inte så konstigt när tempen stannade på 40 grader
Hon somnade om efter en lång stund!
Och idag har hon haft samma temp och vart väldigt mammig
Nu springer hon och Isac runt här som om ingenting hade hänt
Hoppas bara det kan fortsätta vara så
Jag vill aldrig se dom ledsna eller att dom ska må dåligt!
Jag vill se deras härliga leenden och höra deras härliga skratt jämt!
Önskar att det kunde vara så!
Jag då? Ja jag har inte fått någon maginfluensa än iallfall
Däremot har jag feber och ont i hela kroppen
Men här hinner man ju inte vila ändå *haha*
Nä nu blir det bus!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar