1 mars 2011

Tisdag

Blivit riktigt dåligt med uppdatering nu sen i lördags!
Men jag har verkligen haft fullt upp!
Både Isac & Ricky har fått den förbannade magsjukan IGEN!
Tredje gången nu för Isac och första för Richard!
Alltså är detta fjärde gången jag är mitt i magsjukan
(om man räknar med mamman)
Än så länge har jag klarat mej *peppar peppar*
Jag käkar vitpepparkorn och häver i mej Verum så det kanske har sin effekt
Annars så byter jag blöjor var tionde minut,
torkar spya, städar, tvättar, skurar och försöker få Ricky pigg!
Om jag nu får skiten så hoppas jag verkligen jag får det när hans är över..
Annars blir det inte lätt för oss!
Jag vet iallfall att jag kommer hata blåbär när detta är över
Innan jag började skura var det blåbär överallt
På golvet, väggar och dörrar!
Isac springer omkring med sin flaska med blåbärssoppa
som det egentligen inte ska kunna rinna ur om man inte suger
Men han har ju kommit på iden att man kan
"mjölka" den så det kommer ut ändå
Och det tycker han är så himla kul att leka med
Men jag har låtit han gör det för han dricker sammtidigt
Tar jag den blir han förbannad och får inte i sej det
Imorgon skulle jag & Alex åkt till Ullared och shoppat loss
Jag har skrivit ner en massa som vi behöver till huset
Jag hade verkligen sett fram emot detta och så kommer denna
skiten igen!
Men jag hoppas bara alla bli friska snart så vi kan komma iväg
Jag längtar!!
Nähä dags att byta blöja igen *SUCK*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar