28 augusti 2011

Happy



Vissa dagar känner jag mig bara så oerhört lycklig

Ni vet sånna dagar som man bara inte kan sluta le

och allt bara känns helt underbart

Jag har nästan alltid sådanna dagar nu för tiden..

Det känns som att ingen eller inget kan göra mig sur eller ledsen

Allt känns bara härligt..


Idag fick både jag o Ricky sovmorgon *skönt*

Icha var uppe med oss till 12 och tittade på film

Han ville inte alls sova och han var så grymt gosig..

Han pussade och kramade oss hela tiden,

sen satt han och pillade i mitt hår och

typ varje minut böjde han sig fram och gav mig en puss

Jag är så fruktansvärt glad att jag fått äran att vara hans mamma

Novas också såklart..

De förgyller varenda dag..

Jag kan inte fatta vad jag gjorde med mitt liv innan jag fick dem

Det är verkligen sant det som folk säger att livet börjar när man får barn

Jag skulle inte vilja byta mitt liv mot någons i hela världen


Idag har jag vart i stan en liten sväng, solat och lämnat tillbaka filmen.

Det behövdes för jag börjar bli blek igen och jag hatar det.

Nu ska jag börja med middagen.

Idag blir det baconlindadkycklingfile´ & wook för min del

och kyckling och klyftpotatis och hemmagjord tzatziki för de andras del!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar