24 augusti 2011

Nu börjar det..


Trött och sleten, känner hur förkylningen kommer smygandes
Har inte tid att lata mig nu heller,
fastän jag hellre hade velat ligga framför tvn med en varm filt
*drömmer*
Tänk vad mycket tid man hade när man "bara" var mammaledig
och bodde i en lägenhet.
Nu är det faktiskt inte lika lätt.
Ett helt hus som ska hållas rent och snyggt,
busiga ungar som inte vill lämna mig ifred.
Och plugg på 100%, snart 200%
Jag då? När ska jag ha tid till mig egentligen?
haha det kommer väl när älsklingarna blir större:)
Imorgon är det naturkunskapsprov så ikväll är det plugg som gäller.
Idag har jag o ungarna, Emma och Eva vart hos Alex,
efter det hämtade jag upp älsklingen på jobbet
och sen åkte vi och köpte en cross trainer till mig:)
Nu ska det sista fettet bort...
Kan ju inte skylla på att det regnar, nu när jag kan träna hemma.
Nästa vecka ska jag börja simma med Emma och Alex 1-2 gånger i veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar