15 augusti 2011

Pluggdag


Det är tomt och tyst här hemma nu..

Det enda som hörs är sprakandet från kaminen,

det var hiskeligt kallt när jag kom hem.

Nova har börjat på dagis igen,

det var hennes första dag idag på åtta veckor.

Hon var lite ledsen, men sen ville hon leka med lera med de andra barnen

och hon såg så lycklig ut sen när jag gick och det värmde i mitt hjärta:)

Jag vet att hon älskar dagis, hon älskar fröknarna och barnen.

Hon har det alltid roligt där!

Isac min lilla prins är hos mormor idag, så jag kan plugga!

Det går icke när han är hemma.

Han tycker jag är så tråkig då och blir sur.

Nu ska jag ta och fixa lite mat..

tråkigt att laga mat till bara mig själv!

Marinerad kycklingfile´, med färska champinjoner,

succini och lite andra grönsaker blir det

Sen blir det mer plugg innan jag åker in till stan och hämtar hem alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar