22 augusti 2011

Seg dag


Idag hjälper det inte med kaffe..
Det kanske trots allt bara är psykiskt att man blir pigg av det!
Inatt blev barnen sjuka, eller sent igårkväll
Jag och Ricky tittade på film och fick springa upp till ungarna säkert sju gånger
Och så har det fortsatt hela natten..
Båda hade feber och fick alvedon, men verkade ändå inte kunna få någon ro
Idag är febern borta och kvar är två snoriga barn.
Nova nyser bara lite, men Isac är genomförkyld stackarn.
Så jag bara väntar på att kruppen ska komma nu
Som tur är fick jag mycket plugg gjort igår, så jag behöver inte stressa med det idag
Fick mitt slutbetyg i religion b som jag bråkat med i två veckor
Jag trodde faktiskt helt ärligt att jag inte skulle klara kursen för det var så svårt
Så jag blev rejält överraskad när jag fick vg som slutbetyg!
Synd bara att det inte var mvg som i de andra kurserna,
men får väl vara nöjd med det!

1 kommentar:

  1. duktig du är gumman!!! tycker du ska va riktigt stolt över ditt vg , man kan ju inte va bäst i allt ;)

    SvaraRadera