12 augusti 2011

Veckan som vart..

Ja denna veckan har det vart helt fullt upp..
I måndags var min älskade mamma här en sväng,
i tisdags var Jossan och barnen här och lekte hela dagen och hela kvällen.
I onsdags var jag och barnen och mamma i jkpg och shoppade.
Barnen fick en massa nya kläder:) På kvällen kom Jannike & Johanna hit
Igår var Alex o Emelia här och på eftermiddagen kom Rickys mamma,
farmor och farfar hit och hälsade på.
Idag startade vår dag vid 11. Nova sov hos farmor inatt, så jag o Isac tog sovmorgon.
När Ricky kom hem åkte jag in till stan och shoppade lite.
Någon gång ibland är det faktiskt skönt att bara vara själv, gå dit jag vill,
när jag vill utan att ha någon att ta hänsyn till.

Nu är kvällsmaten avklarad, blev champinjon och räkcrepes och
nu är det snart dags att lägga kidsen och jag o Ricky ska mysa lite framför tvn!

Underbara helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar