24 april 2010

Lördag


Kan ju säga att jag är riktigt trött idag.

Sådär trött så att hjärnan inte riktigt hänger med o det känns som man behöver tändstickor för att hålla ögonen öppna.


Kom i säng lite sent igår o precis när jag skulle somna vaknade Isac o var hungrig.

Och efter det var han piggelin.

Han brukar nästan alltid somna under tiden, men inte denna gången.

Kände nog på sej att jag ville sova haha

Han börjar få ganska regelbundna sovrutiner nu.

Han somnar för natten oftast omkring 21 -21.30 Sen vaknar han o vill äta mellan 03-04

Sen somnar han om till 08 o vill äta igen sen brukar han ligga o halvsova tills Nova vaknar.


Idag har vi vart inne på A6 i jönköping o bränt lite kosing.

Hittade en tröja, byxor & en hatt till Isac. Två par skor till Nova.

Till mej hittade jag bara en tröja, lite smink o värmeskydd till håret.

Richard köpte en world of warcraft mus till datorn. 900 spänn för en musj*vel.

Ett par skor hittade han oxå.

Jag ville ha ett par lacoste skor, men det hann jag inte köpa för det stängde klockan 18.

Jag fick för mej att det var fredag o stängde 20!!


Sen svängde vi förbi o köpte lite mat till midaggen.

Pitabröd med sallad, kebabkött o bacon blev det.

Och kebabsås från Pinoccio. Svingott blev det iallafall=)

Har hunnit med ganska mycket idag! Har tillomed hunnit med att beställa lite kläder till mej o barnen från hm oxå.

Det är faktiskt smidigare att shoppa över nätet. Man slipper allt folk o stå i kö.

De negativa är ju bara att man inte kan prova det innan=)


Nä nu ska jag faktiskt ta o krya ner i min härliga säng.

Kommer slockna direkt o det är ju en dag imorgon oxå






Ni Betyder Allt För Mej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar