28 april 2010

En Onsdag

Ja då var det Onsdag igen. Eller snart torsdag
Shit det var ju nyss måndag=)
I söndags var vi hos mina föräldrar som vanligt på söndagar o det blev grillat som jag önskat!
Har bara grillat 2 gånger i år än så det var på tiden!
I måndags var vi hemma hos Carro, Jimmy & barnen o käkade
O igår var Rickys moster o hennes familj här o hälsade på.
Det var väl lite kortfattat om vad som hänt än så länge haha
Lite shopping har jag ju hunnit med också såklart=)
Novas presenter är klara också. Kan fortfarande inte fatta att hon fyller 2 år på fredag!
Det är inte klokt. Hon är ju nästan stor nu.
Så på fredag blir det lite kalas för prinsessan och på lördag är det kalas igen, men för Rickys kusin som fyller 20.
På lördag förmiddag ska jag o brorsan ,Isac oxå såklart in till Jönköping igen o shoppa lite.
Jag måste hitta någon klänning att ha på kalaset. Kan ju inte ha samma på vartenda.
Är ju 5 kalas nu denna månaden. Så just nu är det bara ballonger i mitt huvud haha
Nu ska jag gosa lite med min underbara son innan det är sovdax för honom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar