27 maj 2010

Jag Älskar Mina Barn






Har städat lite här hemma o diskat o gjort iordning barnens garderober.
Men det är inte det lättaste för de har så mycket kläder och för små garderober
Jag vill ha ett hus och en walk in closet. Eller två.... en till mej o en till barnen.
Det hade vart riktigt härligt=)
Sen har jag betalat lite räkningar och försökt få tiden att gå.
Jag blir så rastlös av att inte göra något, o Isac han bara sover.
Efter vi kört Nova till dagis i förmiddags så var det dags för Isacs läkarbesök (2 månaders)
Hon tyckte att allt såg fint ut och att han var väldigt stark i benen och nacken.
Nu väger han 5998 g och är 59,5 cm lång
Här går det undan=)
Han vill nästan aldrig sitta eller ligga ner när han är i knät längre.
Nu vill han bara stå o gärna hoppa det är roligt
Tror inte jag hinner skriva så mycket i helgen.
Imorgon är ju Novas kalas, o på lördag ska vi till mina föräldrar.
Min syster kommer ner från södertälje så jag vill passa på att träffa henne lite.
Och på Söndag ska vi dit igen för då är det Mors Dag och
efter det blir det Sex And The City med Emma o Ewa *längtar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar