25 maj 2010

Lite Uppdatering

Idag har vi vart hos Jossan & Tobbe o tittat på deras lilla prinsessa.
Hon var så pytteliten=)
Isac var så liten för bara en o en halv månad sen o det känns jättekonstigt att dom växer så fort. Jag tycker Isac är liten men jämfört med henne är han stor=)
Tänk vad stor han kommer vara om en månad då hehe

Igår var jag, prinsen o Johanna på stan och shoppade lite.
Dom har ju äntligen fått in nya barnkläder nu. Jättefina sommarkläder
Så Isac fick 2 par skitsöta shorts, en t-shirt o en body och Nova fick en munktröja & en klänning!
O jag fick en tröja jag med!!
Det finns ju inte så mycket kläder i denna stan. Lite synd.
Skulle ju vara jättebra om Hm o Gina tricot skulle öppna här.
O en till skoaffär så man aldrig behöver åka till jönköping.
Fast det kanske inte skulle vara så kul hehe

Resten av veckan är det en hel del att göra.
Imorgon kommer Carro o hennes familj hit på middag och innan det ska jag o barnen upp till mamma/mormor.
På torsdag ska vi åka o kolla/köpa möbler.
Vi ska köpa en ny tv bänk, nytt köksbord + stolar och en dubbelmadrass till sängen (om det nu heter så)
Och så ska vi köpa det sista till kalaset på fredag. Novas barnkalas om ni inte visste det=)

Det är mycket som händer nu.
Jag är ju sån som alltid vill göra något eller ha något att se fram emot.
Nästa helg blir det en spadag i jönköping med Johanna.
Massage, fotbehandling och ansiktsbehandling *nice*
Helgen efter det blir det troligtvis Astrid Lindgrens värld=)

Nä nu ska jag ta o gå o lägga mej. Fick inte många timmars sömn inatt.
O det var inte Isac som vägrade sova utan Nova. Hoppas hon sover inatt annars blir jag galen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar