10 maj 2010

Nu händer det grejjer




Det är någonting som är knasigt, antingen är det bloggen eller datorn.

För på min dator kommer inte all text med,

eller det kommer med men en del syns bara om man markerar det. Skumt!!


Nu har min lilla Isac sovt i 2 timmar o jag börjar bli ordentligt uttråkad.

Nova är på dagis, så henne kan jag inte busa med=)

Hon är så söt min lilla prinsessa. Hon var på strålande humör i morse.

Isac har också vart väldigt glad idag. Skönt när man har glada barn=)

Har passat på att ta lite bilder på Isac som jag skickat in på framkallning.

Gjorde ett stort också. Har ju inte framkallat några kort på han än.

Så det var på tiden nu


Jag hade inte tänkt skriva så mycket nu egentligen

utan bara lägga upp en bild på min underbara son.

För nu ska jag försöka hitta en stuga som vi ska hyra i sommar.

Ute lite sent, men bättre sent än aldrig=)

Det är så mycket jag vill göra med barnen i sommar.

Isac kanske inte bryr sej än men jag vet att Nova gör.


Det som är planerat än så länge är:

Stuga i Västervik i början av sommaren med min lilla familj(det är den jag ska hitta nu=),

Astrid Lindgrens värld, High Chapparall, Liseberg, Skara sommarland, kålmården och sen en vecka på Öland med familjen o mamma, pappa o min syster!

Men mer ska det hinnas med=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar