9 maj 2010

Min Älsklings Födelsedag!!

Idag fyller min älskling 30 år!! Grattis till dej!

Jag o Nova kom in till han i morse när han låg på sängen med bakelse och paket

Det är ju tradition=)

Sen har vi haft ett litet kalas för honom idag. Hans familj o min familj firade honom.

Det blir ju lite mer nästa helg om man säger så=) Det är ju då den stora festen är!



Festen igår var skojjig. Blev god mat o goda bakelse o lite "biljardspel"

Vi åkte hem ganska tidigt så barnen skulle få sova o så att gamlingarna kunde börja festa ordentligt haha



Sen vill jag säga grattis till Jossan & Tobbe som äntligen fått sin lilla flicka=)

O Elliott som blivit storebror!! Grattis!!

I veckan vet jag inte riktigt vad som händer än.

Men det blir att planera festen lite till, träffa en kompis o middag med några vänner.

Sen är ju Ricky ledig torsdag till söndag. Gött=)



Nu vaknar Isac, så nu är det gosdags




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar