6 juni 2010

Fullt Ös


Nu har det hänt en del sen jag skrev sist.

Troligtvis för mycket för jag kommer nog bara ihåg hälften hehe

Liten sammanfattning av vad som hänt sen sist:


I torsdags hade jag en heldag med mamma o Isac.

Först gick vi en sväng på torget, sen gick vi och fikade och sedan på stan.

Både Isac o jag fick jättefina kläder av mamma/ mormor. Tack=)


I Fredags åkte jag o min lilla familj till Gränna & Visingsö

Det var riktigt skönt väder oxå så det gjorde det ännu roligare=)

Isacs första minisemester. Han verkade gilla det.

Han njuter jämt så fort han får vara ute.

Och Nova var så go o glad hela tiden.

Innan hon skulle somna på kvällen sen frågade jag om hon haft roligt idag.

Då sa hon -Jaaa, Tack mamma, Tack pappa

Efter våra underbara ungar somnat så beställde vi hem lite mat från Akropolis.

Shit vad jag saknar den maten. Den är ju så god!!


I lördags var vi först ute och lekte i parken några timmar och hoppade lite studsmatta.

Sedan åkte vi till Lekeryd och köpte mjukglass *mums*

Efter det blev det att åka hem o käka middag för att sedan åka vidare till Rickys familj o hälsa på lite.


Idag har vi slappat hela förmiddagen och resten av dagen fram tills nu har vi vart hos mina föräldrar och käkat middag, tjötat & lekt.


Så det var lite om vad som hänt. Nu orkar jag inte sitta här mer.

Eller jag vill inte för jag vill ut=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar