2 juni 2010

Juni

Hade tänkt att lägga upp lite bilder från Novas kalas,
men dom bilderna ligger på den andra datorn.
O där sitter det en mupp och spelar wow så det får bli en annan dag.

Har inte hänt så mycket än denna veckan...
Igår var Nova på dagis och jag o Isac latade oss mest hela dagen.
Efter Ricky slutat så åkte vi till Intersport och köpte skor.
Richard köpte några walking skor, så nu kan han sluta gnälla om att han har ont i fötterna=)
Och Nova fick ett par grymt snygga Puma skor.
Hon var inte med när vi köpte dom vilket var ett misstag för dom var för små.
Så jag ska ner och byta storlek imorgon.
Efter det åkte vi o hämtade prinsessan o sedan vidare till Rickys mamma för att hälsa på lite

Idag skulle jag o barnen käkat lunch på akropolis med Jossan o Alicia.
Men det kom lite saker ivägen så vi har vart ute och lekt som galningar istället=)
Vi åkte o hämtade pappa Ricky efter jobbet och åkte till Sibylla och käkade middag.
Kände att jag inte riktigt var sugen på att laga mat när det var så fint väder ute.
Efter det gick vi in en sväng på Mio och kollade på köksbord.
Men vi har bestämt oss nu och det blir ett från min favoritaffär EM (europamobler)
Skitsnyggt..ska lägga ut en bild på det när vi köpt det.
Hittade iallfall en jättefin lampa och lite köksgrejer på mio.

Nä nu orkar jag inte skriva mer=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar