14 juni 2010

Måndag

Då var det måndag igen. Känns som det är det jämt hrm

Helgen har vart lugn.
Var inne i jönköping i fredags och shoppade.
Kläder till mej o Ricky o barnen och grejer till hemmet.
Vi köpte bordet & stolarna på EM. Dom ska komma nu någon gång i veckan.
Beställde hemkörning=)
Då slipper vi både att bära upp det för alla trappor och montera ihop det *gött*

I lördags gjorde vi inget speciellt.
Städade o tvättade.
Och på kvällen lagade vi lite god mat och tittade på film.
Igår var vi på middag hos mina föräldrar o sen var vi bara hemma o tog det lungt=)
Så det har vart en riktig slapp helg!

Idag har jag, barnen och mamma/mormor vart hos min kusin & hennes barn i forserum och hälsat på.
Kul att träffa dom, händer ju inte så ofta!
Efter det åkte jag och solade och sen hem o halvsov i sängen jämte lillprinsen.

Imorgon ska jag o barnen till Carro & barnen=)
Alexandra o hennes dotter kommer oxå dit.
Sen på eftermiddagen blir det nog att träna lite

Mer uppdatering får komma senare i veckan för nu ska jag sova!!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar