4 juli 2010



ojojoj nu var det ett bra tag sen det hände något här såg jag!!

Allvarligt talat så har jag tänkt på det men jag har inte riktigt känt att jag haft lust att sitta vid datorn och skriva.

Dels för att det har vart så underbart väder och dels för att det alltid är så mycket att göra.

Kommer inte bli mycket skrivet här alls under sommaren kan jag säga redan nu.

Det får bli mer efter sommaren istället=)


Det har hänt en massa kul, men jag kommer säkert glömma skriva hälften som vanlig,

men här kommer lite uppdatering iallafall


Vårt snygga matbord har kommit I love it!!

Vi har äntligen köpt en diskmaskin. En skitsnygg silvrig.

Riktigt skönt att slippa diska en massa

Midsommaren firades med Carro, Jimmy, Nea & Pontus ute hos Alex, Mogge & Emelia

Och självklart min familj oxå. Det var jättemysigt. Vi åt gott o snackade.

O tjejerna gav killarna storspö i kubb=)

Vi har badat, grillat, shoppat, åkt på utflykter, vart på kalas o lekt en massa!

Igår var vi på Liseberg och det var sååå kul=)


Och nu är det ju inte långt kvar tills Ricky har semester och då händer ännu mera roligt!


Isac min underbara fantastiska lilla prins växer så det knakar.

Han ler & skrattar nästan hela tiden.

Pillar man lite på hans läppar så början han flina på direkten.

Han ligger och leker med sina fötter och pratar som en galning.

Han ligger på ryggen och rullar över på sidan och det är inte långt kvar tills han rullar hur han vill.

Riktigt envis är han.

Han ligger på sin lilla mage och tar i med tårna i marken för att åka framåt och för varje tag han tar ger han ifrån sej ett sånt sött litet läte!


Och Nova min härliga underbara prinsessa är världens finaste storasyster

Ingen kan vara stoltare över sin lillebror än hon.

Så fort hon vaknar på morgonen så ska hon in till Isac och det ska pussas och kramas hela dagarna!!

Hon har börjart prata mer och mer nu.

Nu är det inte ord längre nu är det meningar och det blir tydligare och tydligare för varje dag.

Idag pratar hon bättre än vad hon gjorde för bara en vecka sedan.

Tidigare idag var hon arg på sin pappa för att han tog hennes tutt(napp)

Då kom hon in till mej och sa : Nehej mamma pappa nova tutte botta


Mina Älskade Barn ni är allt för mej. Hela min underbara värld!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar