29 juli 2010

hejhej

Ja sån här uppdatering lär det väl vara hela sommaren.
Det finns helt enkelt för mycket att göra=)
Och jag vet knappt vad jag ska skriva heller. Det händer så mycket så jag kommer inte ihåg.
High Chaparral var iallfall skitkul!
Ungarna sprang runt med sina cowboyhattar och sköt med sina pistoler *så söta*

Västervik blev det inget med.
Vi åkte och badade i rosenlund med Richards systrar och den enes pojkvän istället och det var megakul.
Sen har vi vart på lite småutflykter hit och dit.
Huset jag skrev om sist var jättefint, men tyvärr för litet för oss=(
Vi måste ha minst 4 sovrum och helst stora rum och minst två badrum.
Vi är väldigt kräsna så vi kommer väl hitta ett hus om sisådär 30 år kanske *lol*
Sen så hände det något stort inatt oxå..mina vänner fick en liten prinsessa=)
Grattis Daniel och Minna om ni läser detta. Är så grymt glad för eran skull!

Lite bilder..





Villervalla.se Min nya favoritshoppingsida till barnen!

Så snygga kläder
























Jag förstår inte varför han alltid ska se så rädd ut på varje kort jämte Nova *haha*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar