18 juli 2010

Underbara Sommar

Det har vart så härligt och varmt ute och det har funnits så mycket kul att göra så jag har inte velat sitta inne framför datorn.
Men nu kände jag att det kanske var dags att uppdatera lite.
Det har inte hänt så värst mycket...
Vi har badat nästan varje dag och lekt i olika lekparkar.
Träffat lite härliga vänner, grillat och bara myst=)

Imorgon börjar Rickys semester. Så skönt!!
Så då blir det att hitta på lite kul.
Vi börjar med High Chapparall med Jossan & hennes familj på Onsdag.
Sen vidare till västervik på torsdag. Får se lite hur länge vi stannar.
Vi ska ju hinna med Skara sommarland & Astrid Lindgrens värld oxå.
Och om några veckor blir det öland i en vecka. Härligt härligt!!

Just nu kan jag inte sluta tänka på ett hus jag hittat.
Än så länge har jag bara sett bilder på det. Jättefint verkligen.
Ska titta på det nu i veckan, får se det kanske bli så att vi köper hus redan nu istället.
Om det är helt underbart i verkligheten oxå så vågar man ju inte chansa och släppa det.
Finns ju inte så många fina hus ju!!

Min lilla prinspojk är otroligt duktig och väldigt tidig.
Han tar sej redan fram han.
Han ligger på magen och skjuter ifrån med fötterna och tar tag med händerna och drar sej framåt.
Så nu ligger han aldrig kvar där man lägger honom=)

Nä nu får det bli mer uppdatering någon annan dag för nu är jag jättetrött så jag ska sova=)

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar