6 juli 2010

Sova sova sova

Har absolut ingeting att göra så då kan jag ju passa på att skriva här!

Ricky jobbar, Nova är på dagis o Isac sover o sover o sover.
Vet inte riktigt hur länge han har sovt nu. Men tillräckligt för att jag ska bli uttråkad.
Jag har städat o fixat lite. Städat ur kylskåpet så nu skiner det oxå.
Kan inte gå ut o det finns inget på tvn så jag får ju ta till datorn istället=)

Oh jag är så grymt shoppingsugen.
Det bara kliar i fingrarna. Jag vill klicka in på någon sida o beställa en massa kläder.
Men jag får ju inte shoppa mera nu. Eller lite, men inte så mycket som jag är van vid.
Vi ska köpa hus i Januari så nu är det bara spara o spara som gäller. Inget slösa=(
Men jag vill ju hellre ha ett hus än o shoppa så jag står nog ut.
Sen när vi väl köpt huset så kan jag ju shoppa en massa ny inredning så jag får tänka så mohaha

Ikväll hade jag tänkt ha en myskväll med min man om våra härliga ungar gå med på att lägga sej i vanlig tid (tveksamt)
Tänkte hyra någon film..remember me kanske? den ska ju vara bra säger dom som sett den.
Fixa lite gott att käka o mysa lite. Kan behövas ibland
Man får ju inte mycket egentid med två småbarn=)

Tänkte bjussa på lite bilder.. Men dom kommer i nästa inlägget=)

1 kommentar: