31 augusti 2010

Älskade Barn Snälla Sov

Isac har blivit helt omöjlig att söva på kvällarna.
Både jag o Ricky kan hålla på i flera timmar, men han vägrar.
Han blir bara nöjd om vi lägger oss i sängen med honom.
Då somnar han, men går vi upp då vaknar han.
Detta betyder ju att vi inte får någon egentid vilket är ganska påfrestande.
Jag klagar inte jag älskar verkligen min underbara unge.
Men jag passar upp på han leker kelar o gosar han hela dagarna.
Då vill jag gärna kunna ha någon timme för mej själv på kvällen.
Men men får hoppas att det blir bättre snart.

Innan idag så lekte R med han på golvet i hallen..
Isac låg på magen o R satte upp han på knäna. Då stod han så ett litet tag själv.
Sen ramlade han ner..sedan försökte han några gånger själv o kom upp på knäna.
Så söt är han=)

Nä nu ska jag kika vidare lite sen måste väl jag ta o lägga mej så Isac somnar någongång.
Imorgon ska jag & Nova leka med Mathilda & Elliot. O det var ju inte igår=)

De Underbaraste


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar