31 augusti 2010

Idag är det ju riktigt varmt o skönt ute.
Även att jag vill ha höst nu så är det mysigt med sånna här dagar.
Vet inte vad det är med mej, jag gillar aldrig hösten annars.
Men nu längtar jag till den.
Kanske är för att man får köpa nya fina höstkläder.
På dagarna får det gärna vara jättemycket sol men ändå lite kyligt så att luften blir så där frisk.
Det är så fint att se när träden ändrar färg och när det ligger löv på marken.
O på kvällen får det gärna regna:) Så man kan tända ljus o mysa'

Idag efter jag o Isac lämnat Nova på dagis så var han trött så jag tog en sväng med vagnen och kollade på hus i det området jag helst vill bo.
Jag vill verkligen bo där.
Ä ju uppväxt där själv & jag har bara bra o härliga minnen därifrån.
Jag vill att mina barn ska få en lika härlig & kärleksfull uppväxt som jag hade.
Men det finns ju aldrig några hus lediga där.
Kanske inte så konstigt att dom inte vill flytta:)

Igår "råkade" jag beställa lite mer kläder från Villervalla.
Jag är verkligen tokig i dom kläderna.
Dom är så fina, färggranna och otroligt mjuka.
Måste ju vara skönt för barnen att ha på sej dom.
Nova säger det iallafall=)

Idag blir det troligtvis middag med Carro o hennes familj.

Men nu vakna min prinspojk så nu måste jag sluta!!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar