30 augusti 2010

Monday

Dopet blev jättefint!
Härliga människor och många fina presenter! Jag är helnöjd:)
Och Nova älskade som vanligt all uppmärksamhet som hon fick av alla.
Hon verkar inte bryr sej så mycket om att hon får dela den med Isac.
Nova älskar sin bror det råder inga tvivel om det kan jag säga.
Allt hon gör och allt hon tänker på verkar kretsa kring honom.
Underbara lilla flicka=)

Min lilla prinspojk har oxå lärt sej att sitta själv (25 Augusti)
Han är så söt när han sitter på golvet och leker med sina leksaker:)
Tycker att det händer nya saker varje dag med honom.
Men det är ju så det första året..
Det finns ju inget annat år än det första levnadsåret som människan utvecklas så mycket.

Vid 07.00 i morse ringde det från dagis. Dom hade glömt säga att den var fotografering idag vid 8.30. Nova är där vanligtvis vid halv tolv när hon går det.
Så det var bara att palla sej upp o väcka lilla sötnöten o göra iordning henne för fotograferingen.
Kan ju säga det att hon är ingen morgonmänniska.
Hon var arg som ett bi eller lika tjurig som en 14 åring när hon inte får som hon vill.
Och detta fick min stackars mobil lida för.
Den kastade hon iväg så den finns inte mer=(
Fast något positivt var ju att vi kom i tid till fotograferingen:)
Funderar på en iPhone 4..alla säger ju att den ska vara så rolig. Får nog bli att åka o titta på en sån imon=)

Nu ska jag gulla me mina härliga barn!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar