10 september 2010

Godis

Idag tycker jag att jag har vart riktigt duktig!
Jag har storhandlat
Städat
Lagat mat ( Bakad potatis med räksallad & kycklingkebab)
Tvättat
O lagat en massa burkar mat till Isac.
Det är så mycket smidigare att ha en massa klar mat i frysen som man bara kan ta fram till han än att göra för varje gång.
Fast jag gjorde bara två olika sorter denna gången,
för jag har redan några andra i frysen.

Denna gången blev det:
Fläskkare´,potatis, ärtor & sås
Rostbiff , potatis, palsternackor, morötter och havregrädde
Det sista blev riktigt mumsigt:)
Så jag hoppas det duger åt min kräsna lilla plutt.
Färdig mat somman köper i affären äter han ju inte. Han totalvägrar, han vill bara ha min mat
Så jag antar att det är gott då

Nu är det snart Idol igen & då blir det godis!!!!
Det var riktigt längesen jag åt godis nu. *längtar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar