10 september 2010

Höstmys

Jaha nu sover alla igen..eller inte alla kanske bara pöjkarna:)
Jag & Nova hade myspys vid frukosten..vi tände ljus & åt gott!
Efter hon var klar kom hon fram till mej & klappade mej på kinden och sa:
Tack mamma. de gott!! med ett leende. Sen fick jag en puss!
Oh vad jag smälte kan jag säga er.

Jag älskar verkligen den ungen. Båda mina ungar såklart:)
Nova har blivit mycket "enklare" nu.
Hon är inte lika trotsig längre, vilken är jätteskönt!
Sötisen är väldigt omtänksam också. Särskilt mot sin ljuvliga lillebror.
Är han lite ledsen så spriger hon och hämtar hans napp & snuttefilt och ger till honom.
Eller så kommer hon med filtar & leksaker. O så säger hon:
Nä Icha inte lessen!!
Det känns i mammahjärtat ska ni veta :)

Nu var nyss svärmor/farmor här med lite gott fika,
sen tog hon med prinsessan ner till sjön för att mata fåglarna
Hon älskar det!

I helgen blir det att tvitta på 2 st hus vi har hittat. Riktigt fina båda två. Det ena är dubbeljacuzzi i & spa i källaren. Det är jag ju mest sugen på kan jag säga:)
Men än så länge har vi bara sett bilder, så man vet ju inte hur dom är in real life.
Men nu måste vi faktiskt ha ett hus.
Jag längtar som en galning tills vi hittar " det rätta"




Nu ska jag dra på mej lite kläder och sticka och handla lite käk







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar