11 september 2010

Duplo

Det blev kycklingfile´med special potatisgratäng istället.
Riktigt gott var det:)
Blir stolt över mej själv ibland *haha*

Idag har vart en riktig mysdag.
Kvalitetstid med barnen är det bästa jag vet.

Även att det kan bli lite syskonbråk ibland, ja mest från ena sidan då.
Jag Nova & Icha satt på golvet i Ichas rum & byggde med duplo.
Mest jag och Nova som byggde och Isak som rev ner allt.
Nova sa till han snällt några gånger och skrattade.
Sen hade vi byggt upp ett stort hus som vi satte massa djur på och Nova var riktigt stolt.
Då börjar han ta bort djuren för att tutta på dom.
Då blev hon lite sur, men lät det va.
Sen fick han något ryck och slängde sej på huset o rev sönder halva.
Då blev hon jättearg och slängde iväg huset och skrek
ajaj Icha, Novas hus ..sen sprang hon in på sitt rum och surade.
Jag förstår ju henne, men man kan ju inte låta bli att skratta
*uch va elak jag är*
Hon kom iallfall tillbaka sen och fortsatte när jag sa att Icha har fått annat att leka med nu
Mina små sötnosar


Bara älskar denna låten. Fast mest början:)
http://www.youtube.com/watch?v=1Mwx3nak7-4
Mitt nya mål är att lära mej spela gitarr. Inte bara kunna plinka lite, utan jag vill bli grym!
Ta nog ett tag, men jag ska göra det!

1 kommentar: