15 september 2010

Härliga Höst

Ja då var det tisdag igen..
Var tre dagar sedan jag skrev så nu tror ni säkert att jag har massor att berätta
Men där tror ni fel..så mycket har inte hänt:)

I Söndags var vi på middag hos mina föräldrar. Vi fick en super god kycklinggryta
Efter det åkte vi och tittade på ett hus
Det var fint men det fanns lite småfix här och var att ta itu med
Så vi har inte riktigt bestämt oss än
Den stora drömmen är ju egentligen att köpa ett hus uppe i hultet (ekbacken helst)
Men det finns ju inte några till salu där nu.
Och när det väl finns det så ligger dom över 2 mille
Så vi velar lite fram och tillbaka hur vi ska göra.
Det är ju ändå ett hus vi ska köpa, ingen tröja
Så det måste ju vara rätt

Igår var jag & Isac hos Jossan i Anneberg
Bebisarna lekte lite. Eller ja Isac lekte väl mest för sej själv:)
Sedan gick tog vi en promenad och gick till lekparken och busade av Elliot och oss själva
Och Isac fick gunga för första gången vilket han tyckte var jättekul
Som han skrattade den lilla underbaringen

På tal om Isac så har det blivit riktig fart på honom nu.
Han tar sej fram som en galning
Igår la jag honom i hallen, helt plötsligt var han vid diskmaskinen i köket
Nova bara skrattade åt han. Ser så söt ut när han drar sej fram
En ny tand har också tittat upp, så nu har han 3 tänder.
Jag var på väg att ge upp amningen ett tag där när han bet mej som en galning.
Men jag läste att man ska verkligen visa att det gör ont och ta bort dom från bröstet
Jag gjorde så några gånger..och inatt och idag har han inte bitit mej en endaste gång
Duktiga pojken:)
Det var tur det för jag började nästan bli deppig för jag vill verkligen inte sluta än
Det är såå mysigt. Och smidigt..

Innan idag kom svärmor upp med bakelser & kläder till barnen.
Nova fick en jättefin hallo kitty klänning med tights och strumpor
& Isac fick en cool tröja & byxor.
snäll är hon min lilla svärmor.
Sen tog hon med sej Nova och gick o matade fåglarna.
Så jag o Icha har haft kel & busstund här hemma:)
Lite senare ska jag & Nova till stadsparken & leka med Mathilda o hennes Elliot.
Var ett tag sedan dom lekte ihop nu,men det går nog bra!

Blir mer uppdatering ikväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar