17 september 2010

Fredagsmys

Detta blir första och enda inlägget idag
Har inte hunnit sitta vid datorn något idag!

Dagen har bestått av storhandling, storstädning, bus & gos med barnen
och bakning med Novi..och självklart Idol!!
Vi gjorde amerikanska cupcakes med stora chokladbitar i.
O dom blev tamejtusan skitgoda!!
Jag som aldrig vart särskilt duktig på att baka har kommit på att jag kanske är det?
Om jag har tålamod vilket jag inte haft förut..
Vet inte vart det kom ifrån?
Det kanske kom med kaffedrickandet och politiken:)

Ska prova en ny grej imorgon, men vad det är skriver jag inte här för att jag vet att en viss liten pluttjossan läser här ibland och hon får inget veta försen imorgon:)
För imorgon kommer hon och hennes familj på middag här!

2 kommentarer:

  1. muffinsen låter smaskiga. kommer upp en dag o smakar. men då är de säkert slut när richard finns i närheten kram

    SvaraRadera
  2. ja dom ska man äta samma dag knäppis=)

    SvaraRadera