19 september 2010

En härlig lördag

Idag blev min lilla prins 6 månader
Det är helt otroligt hur fort tiden går..
Och att dom förändras så mycket på bara ett halvår..
Från att bara ligga där utan att kunna göra typ någonting..
till att bli helvild och ta sej fram överallt
Han drar sej fram genom hela hallen nu,
man vet aldrig vart han är om man lämnar han en minut
Min lilla skatt

Ikväll har vi haft Jossan & Tobbe och deras underbara barn här
Vi åt tacos & glasstårta och tjötade och drygade oss..o vips så var klockan 23.15..
Tiden går fort när man har roligt
Vi skulle spela lite kort så vi sysselsatte barnen med lite film,
men det råkade vi visst tjöta bort så det blev inget kortspelande:)

Imorgon så ska jag gå och rösta.
Nu har jag äntligen bestämt mej..tror jag!!
Sedan blir det middag hos mamma & pappa
O efter det ska jag följa med Mathilda och kolla på en lägenhet!

Veckan som kommer är nästan fullsmockad..
älskar när det är saker att göra hela tiden:)
Längtar tills den 27 när vi ska kolla på huset..

Nä nu ska jag fixa lite grejer innan sängen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar