6 september 2010

Jag vill ha höst. Riktig höst

Ja igår blev det minsann inget inlägg.
Jag som hade tänkt att jag skulle bli riktigt duktig på detta nu igen :)
Satt och läste hela min förra blogg för några dagar sen o det var verkligen kul att läsa allt om Novas första år.
Jag hade ju nästan skrivit allt som hände då.
Jag läste till och med saker som jag inte ens mindes:)
Så det är bra att ha en blogg och detta gör jag ju för min o Rickys skull.
Kul att ha o läsa om 15 år!!

Igår så möblerade vi om här hemma. Ganska stor skillnad om man säger så.
Vi har en 3 1/2. Det vill säga två sovrum och ett rum som vi har som kontor.
Men det är så litet så det passar inte som barnrum.
Jag ville jättegärna att Isac skulle ha ett eget rum,
så vi har flyttat in vår säng i vardagsrummet och Isac fick vårt rum.
Det blev faktiskt jättebra. Trodde det skulle bli trångt och jobbigt.
Men det blev bara mysigare. Och Isacs rum blev jättefint.
Vi ska ju bara ha det så här tills vi hittat huset vi vill ha...

O på tal om det så tror jag att jag hittade det igår.
Det är helt perfekt 6 rum och kök.
Stor trädgård och ett spa i källan med jacuzzi & bastu
Snyggt o stilrent helt enkelt.
Problemet är bara att det kostar lite mer än vi räknat med.
Men jag tror nog det ska gå ändå *hoppas*
Vi ska åka o kolla på det så får vi se

Igår kväll fick en kompis till mej en liten pojke:)
Så nu har Isac äntligen en killkompis. Han har ju bara brudar att leka med nu
Det är så sött med nyfödda bebisar.
Fick bara se en liten bild nu men han såg jättesöt ut:)

Nu ska jag leka lite med min lilla bebis som vaknade till nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar