4 september 2010

Lördagskväll

Tänkte uppdatera lite vad som har hänt nu i slutet av veckan.
Inte för att det är så mycket men ändå:)
I torsdags var jag på "tårtkurs" hehe
En vän till mej brukar baka tårtor så hon bjöd över mej o Emma så vi kunde lära oss lite hur man gör.
Först tänkte jag att jag bara skulle titta på, eftersom det inte riktigt kändes som min grej.
Men sen ångrade jag mej o det var tur för det var ju riktigt roligt:)
Skulle vara kul att köpa in lite sånna saker & baka lite.
Men det känns som att det bara skulle bli liggandes, tiden finns inte riktigt.
När jag får lite tid över är det mest scraapboking som lockar.
Det är nog min stora hobby just nu.

Igår så var Emma & Minna och hennes lilla sessa Felicia här.
Vi käkade tacos & kollade på Remember Me.
Det är många som sagt att den är så bra, men jag tycker inte den var någon höjdare faktiskt.
Inte Emma heller hon satt mest och gnällde över hur ful han som hade huvudrollen var.
(Tror hon tycker att han var riktigt het men hon vågar nog inte erkänna det)
Nova var uppe ända till 22 men hon var så snäll o sällskaplig så det var ju ingen fara:)
Bara kul att hon ville vara med. Hon sa Emma & Minna också.
Det har hon inte sagt innan.
Jag tycker det kommer nya ord från den söta lilla munnen varje dag:)

Min lilla prins har också lärt sej något nytt:
Han ligger på magen, sen sätter han sej upp.
Blir så stolt över honom:)
Och det verkar som han blir det själv också.

Idag har det inte hänt alls mycket. Jag är dunderförkyld & Ricky är bakis *hihi*
Det var Irländsk afton på hans jobb igår så det blev lite dricka där:)
Det är kul att dom ordnar sånt, synd bara att inte respektive fick följa med.
Jag älskar ju Irländsk musik!!
Så vi har bara vart hemma o tyckt synd om oss själva.
Och barnen har vart ute o lekt med sin mormor o morfar.
Tack för att ni tog med dom ut.
Dom kan ju inte sitta inne hela dagen:)

Men imorgon har vi stora planer på G..
Blir det av så skriver jag det här, annars får ni vara nyfikna resten av lvet haha

Nu ska jag spela lite WoW med min fina man. Ja jag har börjat med det igen:)

God Natt



Isac på sin bil han fick av mormor & morfar på sitt dop. Han kan redan:)


Tårtan jag gjorde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar