20 september 2010

Jordgubbar

Hallo!!

Idag har det verkligen vart fullt upp sen jag vaknade imorse!
Men oh så skönt det är att ha saker att göra hela tiden:)
Dagen har spenderats med Jossan och våra 4 barn
Först hemma hos mej en stund,
sedan vidare ner på stan för lite shopping och sen till jobbet för att käka
Jag har verkligen glömt hur grymt god maten är där!!
Kotopolo Souvlaki..mmm
Det är kycklingspett lindad med bacon, friterad potatis och tzatziki.
Som jag njöt:) Och Nova hon åt som en galning.
Var längesedan hon åt så mycket på en gång

Sen när jag hade kommit hem igen kom min lilla mamma på besök
Var ett tag sen jag träffade henne nu
O barnen blev glada också!

Imorgon blir det ner på stan igen..
Men denna gången för att käka lunch med Emma & Ewa *mys*
Efter det blir det att träffa Jossan & Elliot och Mathilda & Elliot
Se vad Nova gillar att leka med två killar:)

Sen måste jag försöka klämma in lite mys med stora älsklingen också

Längtar till måndag då vi ska kolla på huset & nästa helg då det blir Ullared..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar