19 september 2010

Bättre sent än aldrig

Blev lite fel där i förra inlägget.
Isac blev ju 6 månader den 18 alltså igår, men klockan vart ju över tolv och det tänkte jag inte på:)


Igår blev det sovmorgon till 11 *underbara ungar man har*
Sen blev det att ta tag i den enorma disk vi råkade samla på oss
Hur lyckas man med det när man har diskmaskin egentligen?

Röstat.. det gjorde jag igår också. På vad skriver jag inte här!
Sen hem en sväng för att hjälpa älskling att göra iordning kidsen och sen vidare till mina föräldrar på middag
Och som vanligt var det så gott att man åt alldeles för mycket & blev proppmätt
Ricky & Isac sov till och med middag efter så dom var mätta
Stannade där ett tag, sen hem för att fixa tvätten & då kom Jannike upp & hjälpte till
Hon fixade till och med iordning Novas garderob *gulligt*


Sen har vi fått reda på vad en viss person går för
Vilket är riktigt skönt, för denna människa har jag stört mej på allt för länge nu!
Har såå länge velat säga vad jag tycker och tänker
Och när h*n sa vad hon tyckte och tänkte fick jag äntligen ur mej det
Större egoist får man verkligen leta efter
Ibland ska man verkligen lyssna på vad alla andra säger om en person,
för det stämmer oftast..I detta fall stämde ju allt som dom sagt
Stackaren lär nog aldrig kunna behålla en vän

Idag blir det att träffa Jossan och sticka ner till stan med alla våra 4 ungar:)

Shoppa lite och käka lunch på Akropen *myys*

1 kommentar:

  1. Tråkigt att vissa människor kan dra ner stämningen... Men som du säger ska man nog ta till sig lite av vad andra säger om någon, för i största fall stämmer det....

    Det är bra att vara godtrogen och låta någon bevisa motsatsen till dess rykte, men kanske inte för mycket.. Skönt du fick ordning på det till slut ;)

    SvaraRadera