25 september 2010

Nu är det nära..

Godkväller!!


Igår var jag & min älskling med ett par vänner och drack lite gott och snackade lite skit
Efter det kom svärmor & hämtade oss,
åkte o köpte skitgod pizza och sedan upp till oss för att käka o tjöta lite till

Idag har jag och barnen vart hos mamma & pappa och busat lite
Sen åkte vi hem till Rickys familj där vi blev bjudna på jättegod middag
Tacogratäng & efterrätt med mango & blåbär
Sen stannade vi där nästan hela kvällen och spelade Wii :)
Shit vad kul det är...
Måste ha ett sånt...Kanske man ska önska sej när man fyller år *blink blink*


Det är mycket jag önskar mej nu. Ovanligt haha
Men två av dom sakerna har jag redan nu
Det ena var ett par örhängen från Laila Bagges kollektion:
Made by Sweden
Skitsnygga..dom köpte jag igår:)
Och det andra var en kaffebryggare..
Som jag fick idag av mina underbara föräldrar *TACK*
Mina underbara ungar fick en massa fina kläder också :)


Imorgon ska vi till mina föräldrar på middag
Sen blir det att laga middagar till Isac igen
Ska se om man kan hitta på något riktigt smaskigt:)


Snart måndag *smile*

1 kommentar: