26 september 2010

Söndag Kväll...

..Och barnen har precis lagt sej..dom små solstrålarna!!
Idag har vi vart hos mina föräldrar på middag..gott som vanligt:)
Efter maten gick jag & Nova egenom lite av alla mina
leksaker som jag hade när jag var liten
Det kan jag ju tala om att hon tyckte var jätteroligt
Var ju som nytt för henne
Hon kollade egenom allt och skrattade så glatt
Efter det åkte vi till Ica & storhandlade..
Och då menar jag storhandlade
Nu räcker det gott och väl ett tag iallfall
Går inte får in mer mat i varken kylen, frysen eller skafferiet!!
Det gillas..de är som det ska vara..

Har lagt märke till att Nova älskar att leka med lera
Både på dagis och hos mormor och morfar
Så vi köpte hem några burkar så jag och Nova kan leka..
Hrmm Nova menar jag :)

Imorgon ska jag & barnen till Alexandra & hennes Emelia
o leka o tjöta lite!!
Sen på kvällen ska vi kolla på huset
*håller tummarna att det är lika fint som på bilderna*

Nu ska jag framkalla ett par hundra kort sen
ska jag och mina stora älskling ha myskväll *love*

Pöss På Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar